چهار شنبه 6 دی 139122:47بــِ هویــــت

حرف هایی هست,بدجور دل می شکنند!
بدجور دل می سوزانند!
بدجور خراب می کنند!
حرفهایی از نزدیک ترین کسانت,
از عزیزترین کسانت!
گاهی دلت میخواهد نزدیک ترین آنقدر عزیز نبود!
یا اگر بود کمی بیشتر حواسش به تاثیر حرفهایش بود...!!!

براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد



نظرات شما عزیزان:

S`¥j~d"
ساعت10:02---12 فروردين 1392
هواگرم بود،باران

میبارید،کودکی خیس،
ازبی سرپناهی آهسته گفت :خدایاگریه نکن درست میشه.


S''J''D
ساعت20:52---9 فروردين 1392
رفاقت برای كاخ نشينان تفریحی بیش نیست،امابراى ماآوارگان زندگيست,,,,,,

عید
ساعت17:32---27 اسفند 1391
11ماه گذشت...
بعضیهادلشون شکست...
بعضیها دل شکوندن...
خیلیهاعاشق شدن وخیلیهاتنها...
خیلیهاازبینمون رفتن...
خیلیهابینمون اومدن...
گریه کردیم وخندیدیم...
زندگی برخلاف آرزوهامون گذشت...
تقريبا۴روز مونده۴روزاز همه اون خاطره ها!
آرزو دارم نوروزی که پیش رو داری آغاز روزهایی باشد که آرزوداری


سجاد
ساعت19:33---3 بهمن 1391
سلام دوست من اخرین پستم گذاشتم دیگه فکر نکنم به این زودی نت بیام شرمنده نتونستم زیاد سر بزنم خواستم تو این پست یادگاری از دوستام داشته باشم بیامنتظرم

کبوترمن
ساعت14:16---7 دی 1391
سلام من بلینک من لینکت میکنم خبرش بفرست

سجاد
ساعت11:49---7 دی 1391
شايدباهم بودن سخت تكرار شود امابه يادهم بودن راهرلحظه ميتوان تكراركرد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: