دو شنبه 1 آبان 139121:6بــِ هویــــت


کسی چــه میــداند امــروز چنــد بار فــرو ریختــمــ ..

 

از دیدنــ کسی کــه ،

تنهــا لبــاسش شبیــه به " تــو " بــود!

yrrd4etkpmrngwtqzfkm.jpg



نظرات شما عزیزان:

قاصدک
ساعت20:44---7 آبان 1391
سلام گلم همه چیز وبت قشنگه مخصوصا اهنگت عالیه ب منم سر بزن نظر بده منتظرتم

mehran586
ساعت13:39---2 آبان 1391
اي كاش يكي بيايد كه وقت رفتن ، نرود

amin
ساعت9:03---2 آبان 1391
خیلی که دلتنگ می شوم ب آسمان نگاه میکنم دلم قرص می شود ک توهم زیر

همین سقفی...

خیال قشنگیست شنیدن صدای خش خش برگ ها برزیر پاهایمان...

خیالت همیشه هست اما امروز دلم خودت را میخواست ن خیالت را...



amin
ساعت9:02---2 آبان 1391
خیلی که دلتنگ می شوم ب آسمان نگاه میکنم دلم قرص می شود ک توهم زیر

همین سقفی...

خیال قشنگیست شنیدن صدای خش خش برگ ها برزیر پاهایمان...

خیالت همیشه هست اما امروز دلم خودت را میخواست ن خیالت را...



ملیکا
ساعت5:23---2 آبان 1391
mer30 ke be web logam sar mizani
man chetori bayad link konam?



elahe
ساعت21:27---1 آبان 1391


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: