چهار شنبه 7 فروردين 13921:57بــِ هویــــت

چه قدر زیباست امشب

شبی استثنایی

شبی به دور از غم و تنهایی

ستارگان آسمانش میدرخشند

و ماه نقره گونش به خود می نازد و می بالد

و چه قدر زیباست

همسفر بادها شوی

در میان نغمه نسیم

شاد شوی و بگویی

چه خوب است

گر همیشه غم ها خفته باشند

و آسمان دل من ابری نباشد

و نبارد

نسیم مرا نوازش کند

و من به نغمه هایش گوش سپارم

و چه امشب زیباست

شبی که ابرها بی قراری میکنند

و من بی هیچ آشوبی

به ناله هایشان گوش میسپارم

این است آرامش

آرامشی که در امشب خفته است

و با رسیدنش

گمشده ام را به من بازگرداند

اگر چه ابرها می بارند و می نالند

دل من ابری نیست و آرامشی زیبا دارد

و چه خوب و زیباست این شب آرامش

ـــــ بــِ هویــت ـــــ



نظرات شما عزیزان:

امیرحسین
ساعت2:52---7 فروردين 1392
مرسییییییی
خیلی قشنگ بود
دوست دارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: