پنج شنبه 12 ارديبهشت 139212:43بــِ هویــــت

ﺯﻧــﺪﮔـﯽ ﺯﯾــﺒــﺎﺳــﺖ ...
ﯾــﻌـﻨـﯽ ﺩﺭﺳـﺖ ﺍﺯ ﻫــﻤــﺎﻥ ﺭﻭﺯﯼ ﮐـــﻪ ﺗــ
ـــﻮ
ﺗـــﻤـﺎﻡ ﺯﻧـﺪﮔـﯽ ﺍﻡ ﺷــﺪﯼ

مُخاطـَبِ خآصــ



نظرات شما عزیزان:

ندا
ساعت0:13---9 شهريور 1392


نتـــــــــرس . . . اگـــــــر همــــــــ بخـــــواهمــــــــ از ایـــن دیــــــــوانـه تـر نمیــشومـــــــــ ! گفـــــته بودمــــــــ بی تـــو سخــــت میگــــــذرد بـی انـصـافــــــــ ! حـــــرفمــــــ را پس میگــیرمـــــــــ بــی تــــــو انگـــــــار اصـلا نمـیگــــــذرد!
******************
دیشب که بغض کرده بودم باز هم به خودم قول دادم من سلام می‌گویم و لبخند می‌زنم و قسم می‌خورم و می‌دانم عشق همین است به همین سادگی...
***************
اینقدر خودت رو نگیر … ! اینقدر با تکبر و غرور با آدم حرف نزن … ! وقتی کسی به تو ابراز علاقه کرد … فکر نکن که فوق العاده ای !!! شاید اون کم توقعه …
**************
دوســتــت دارم را هزار بار دیگر تکرار کن . . . اینجا نه بینی کسی دراز می شود !


ندا
ساعت2:34---6 خرداد 1392
سلام
دوستان خوبم وبلاگ خیلی زیبایی داری محشره افرین.
جداخیلی خوشحال شدم.
به منم یه سری بزن منتظرما.منتظرم نزار
زودباش بیا...
مرسی


امیرحسین
ساعت0:38---18 ارديبهشت 1392
خیلی قشنگ بودپاسخ:ghabele toro nadasht:x

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: